WRC Promoter heeft zijn langdurige relatie met Wolf Lubricants versterkt door overeenstemming te bereiken over een meerjarige verlenging met de vooruitstrevende Belgische producent van prestatie-smeermiddelen.

Sinds de samenwerking in 2019 is Wolf Lubricants een steunpilaar geworden van het FIA World Rally Championship, waarbij miljoenen mensen wereldwijd elke zondag op de WRC-kalender afstemmen op de Wolf Power Stage, die de rally afsluit, wat zorgt voor wereldwijde bekendheid voor het merk Wolf.

De steun van Wolf Lubricants aan het kampioenschap strekt zich uit tot de FIA Junior WRC – het proefterrein voor de volgende generatie wereldkampioenen rally.

Bij de aankondiging zei Christian Teroerde, Senior Director Marketing en Sales van WRC: “WRC en Junior WRC bieden Wolf het perfecte platform om producten te ontwikkelen en te testen in een aantal van de meest veeleisende omstandigheden waar wegvoertuigen waarschijnlijk mee te maken zullen krijgen. “We zijn blij dat Wolf’s toewijding aan ons kampioenschap blijft bestaan en dat de naam Wolf geassocieerd zal blijven met het hoogtepunt van een WRC-weekend: de Wolf Power Stage.”

Wolf Lubricants, opgericht in 1955, is een toonaangevende naam in zijn vakgebied, gespecialiseerd in op maat gemaakte, technologisch verbeterde oliën en vloeistoffen voor motoren, transmissies, remmen en stuurinrichting. Het brede productassortiment is geschikt voor auto’s, zware voertuigen, motorfietsen, scheeps- en landbouwmachines.

“Na vijf succesvolle seizoenen kunnen we niet blijer zijn om aan de volgende fase van onze samenwerking te beginnen. We kijken er nu naar uit om voort te bouwen op Wolf’s voortdurende drang naar precisie en uitmuntendheid om jong talent in de autosport te blijven innoveren en koesteren”, aldus Yves Decat, hoofd Global Marketing van Wolf Lubricants.

“We streven ernaar een drijvende kracht te zijn die de autosportervaring voor zowel fans als piloten verbetert, en we zijn verheugd om deel uit te maken van de toekomst van deze spannende sport. Wolf Lubricants is niet zomaar een partner; wij zijn een toegewijd merk dat vooruitgang nastreeft.”

Bron WRC Media